شماره تماس :02835230204
پست الکترونیکی واحد:
thc.edarimali@qums.ac.ir


رییس اداره امور عمومی:
نام و نام خانوادگی:شهرام رحمانی
سمت:معاون اداری مالی(ریسس اداره امور عمومی) شبکه بهداشت و درمان شهرستان تاکستان
مدارک تحصیلی:مهندسی عمران
                        
پست الکترونیک آکادمیک دانشگاه: thc.edarimali@qums.ac.ir
شماره تماس داخلی و مستقیم: (35239964)(28)(98+)
شماره تماس داخلی:15
نمابر: (35223000)(28)(98+)
آدرس:تاکستان - خیابان شهید فکوری
 
اداره امور عمومی
اداره امور عمومی (معاون اداری و مالی ومعاون پشتیبانی) دارای شرح وظایف و حیطه کاری معین و تعریف شده ایی میباشد و در تقسیمات اداری به دو حوزه تقسیم می گردد و هر حوزه به فرا خور ا مور و فعالیتهای تعیین شده عهده دار وظایف و مسئو لیتهایی میباشد که با توجه به حجم کار و تخصص افراد و پرسنل بکار گرفته شده وظایف و مسئولیتهایی به پرسنل طبق شرح وظایف تعیین شده سپرده شده است .مسئولیتها ی مهم و شاخص رئیس اداره عمومی در واحدها به شرح زیر می باشد.
1-بررسی و تحقیق لازم جهت بر آورد نیروی انسانی مورد نیاز واحد و انجام اقدامات لازم جهت تامین آنها
2-تقسیم کار بین کارکنان تحت سرپرستی و اخذ گزارش لازم از نحوه عملکرد آنها و انعکاس مراتب به مسئولین ذیربط
3-پاسخگویی به مراجعین اداری و کارکنان واحد در موارد مختلف پرسنلی , اداری مالی
4-شرکت فعال در دوره های کارآموزی , مهارتی و آموزشی در ارتقاء معلومات و توانمندیهای شغلی وبکار گیری نتایج آنها در انجام وظایف محوله
5-شرکت در جلسات , کمسیونها وهمایش های اداری و مالی و ارائه نظرات کارشناسی و گزارش لازم بهمسئول  مافوق
6-بررسی و نظارت لازم جهت برنامه ریزی و سرپرستی امور مختلف کارگزینی
7-کنترل حضور وغیاب کارکنان واحد مربوطه و تنظیم گزارش لازم جهت ارائه به مسئولین ذیربط
8-نظارت و برنامه ریزی و سرپرستی امور مختلف پرسنلی نظیر مرخصی ها-انتقال –ما موریتها –ترفیع و انتصاب صدور احکام و سایر امور مشابه
9-نظارت و رسیدگی برانجام امور تدارکاتی واحد طبق دستورالعمل های صادره و با هماهنگی مسئول مافوق
10-بررسی و تائید اسناد خرید کالا ها ی یا خدمات توسط واحد و نگهداری صورت اموال و کنترل اموال منقول و غیر منقول واحد و ارائه گزارش لازم به مراجع ذیربط
11-مراقبت در امر نگهداری و توزیع کالا و اجناس و ملزومات خریداری شده بین واحدهای تابعه و کنترل موجودی انبار و ورود و خروج اموال از واحد
12-نظارت بر انجام فرآ یند سریع ثبت و توزیع و تحریر مکاتبات واحد با سایر سازمانها و واحدهای دیگر
13-نظارت و رسیدگی در انجام کلیه امور خدمات
14-نظارت و رسیدگی در انجام امور نقلیه
15-نظارت و رسیدگی در انجام امور نگهبانی
16-انجام سایر امور مربوط طبق دستور مافوق طبق مقررات
 

 
  1. امور عمومی
  2.  کارگزینی
  3.  دبیر خانه
  4.  بایگانی
  5. خدمات اداری
  6.  نگهبانی
  7. روابط عمومی
  8. انفورماتیک
  9.   تدارکات
  10.  انبار ملزومات
  11. دفتر فنی
  12.  خدمات اداری (تاسیساتنقلیه )
  1.  امور مالی و حسابداری
  2.  اموال

وظایف امور عمومی
1-نظارت بر عملکرد واحد های تحت پوشش
2- بررسی مشکلات و مسائل واحدهای تحت پوشش و ارائه راهکارهای مقتضی جهت رفع موانع و مشکلات
3-نظارت بر اجرای دقیق مفاد بخشنامه ها و دستورالعمل صادره و ابلاغی
4-ایجاد هماهنگی با واحدهای زیر مجموعه
5-ارزیابی و ارزشیابی عملکرد واحد های زیر مجموعه
6-انجام هماهنگی با مقام مافوق در خصوص اجرای دقیق قوانین و مقررات
7- صدور بخشنامه های داخلی
8- انجام مکاتبات درون بخشی و برون بخشی
9-شرکت در جلسات و دوره های آموزش تعیین و ابلاغ شده
10-انجام , پیگیری و هماهنگی جهت امور مربوط به آموزشی پرسنل ( نیاز سنجی آموزشی و غیره )
11-پاسخگویی به مراجعیین اداره وکارکنان واحد( در موارد مختلف پرسنلی – اداری و غیره)
12-انجام سایر امور محوله
مسئولیت واحد امور اداری در حال حاضر بر عهده آقای مهندس شهرام رحمانی می باشد

 پست الکترونیک: thc.edarimali.omuredari@qums.ac.ir


کارگزینی
اهم وظایف
1-تهیه پیش نویس های کارگزینی از قبیل پیش نویس احکام انتقال –ترمیم حقوق –مرخصی – ماموریت – اضافه کار و نظایر آن با اطلاع مقام مافوق و رعایت قوانین و مقررات مربوطه
2-رسیدگی به پیشنهادات و تقاضا های واصله مربوط به تبدیل وضع استخدامی , ترفیع , بازنشتگی
3-انجام امور مربوط به تعاون , بیمه و رفاه کارمندان
4-اجرای خط مشی تعیین شده و اتخاذ تابیر لازم به منظور حسن انجام هد فهای مورد نظر
5-جمع آوری اطلاعات مربوط به تایمکس ستاد شبکه و کلیه مراکز بهداشتی درمانی تحت پوشش به صورت ماهیانه از اول تا پنجم هر ماه و ارائه گزارش
6-کنترل ورود و خروج پرسنل
7- بررسی ماموریتها- پاسهای اداری و شخصی
8- انجام امور مربوط به پرداخت اضافه کاری – و کلیه پرداختی های پرسنلی
9-بررسی و کنترل و ثبت مرخصی های استحقاقی و استعلاجی پرسنل تحت پوشش و اعلام مانده مرخصی
10-انجام مکاتبات اداری شامل تهیه پیش نویس و تایپ و ارجاع مکاتبات به مقام مافوق
11-تهیه اطلاعات آمار های در خواستی توسط مقامات مافوق
12-صدور احکام حقوق کارکنان رسمی , پیمانی, طرحی – قرار دادی از قبیل حقوق و مزایا – احکام انتصاب
13- انجام امور مربوط به تسویه حساب پرسنل
14- اعمال مدرک تحصیلی پرسنل
15- آموزش به همکاران جدیدالورود
16- انجام امور مربوط به ارزیابی دوره های آموزشی
17- صدور ابلاغ جهت پرسنل جدیدالورود و سیر مراحل اداری و قانونی آن
18-تهیه گزارش ورود و خروج پرسنل
19- انجام امور مربوط به کمیسیون پزشکی
20-انجام امور بازنشستگی پرسنل قبل از بازنشستگی
21 –انجام امور ارزشیابی پرسنل
22- انجام امور مربوط به نظام پیشنهادات
23- انجام امور مربوط به طرح تکریم ارباب رجوع
25- انجام سایر امور محوله
پرسنل شاغل در واحد کارگزینی

  1. آقای محمود صالحی          کارگزین                     
  2. خانم زهرا رحمنی            متصدی امور دفتری
  3.  خانم شیرین محمد کاظمی   متصدی امور دفتری     

پست الکترونیک:thc.edarimali.kargozini@qums.ac.ir


دبیر خانه
اهم وظایف واحد دبیر خانه
1-دریافت نامه ها - اوراق و سایر مکاتبات رسیده به حوزه محل خدمت
2-ثبت خلاصه مشخصات و جریان نامه های وارده و صادره و موضوع و شماره آنها در دفاتر
3-تفکیک و توزیع نامه ها برای ارجاع به واحد اقدام کننده پیگیری آنها
4-مسئولیت پیگیری امور مربوط به دبیر خانه تا حصول نتیجه
5-تهیه صورت مایحتاج اداری کارمندان و تدارکات و توزیع آنها
6- انجام فاکس نامه های فوری و پاسخگویی به مراجعین
7-نظارت بر امور کارکنان تحت پوشش
8-ثبت نامه ها در دفتر مراسلات
9-انجام امور نامه رسانی در سطح واحد های ستادی
10-تایپ نامه ها , یادداشتها ی اداری طبق پیش نویس های ارائه شده
11-توزیع مکاتبات داخلی
12-هماهنگی با نماینده و مامور اداره پست جهت توزیع مکاتبات و مراسلات ادارات سطح شهرستان
13-انجام سایر امور محوله
 
پرسنل شاغل در واحد دبیر خانه
خانم ها قمر آذر کیش و فرشته طاهرخانی بعنوان کارشناس دبیرخانه جهت تایپ مکاتبات و توزیع نامه ها در ستاد شبکه و مرکز بهداشت
و ثبت کلیه مکاتبات در رایانه و انجام امور مرتبط با آن

پست الکترونیک:thc.edarimali.dabirkhane@qums.ac.ir


بایگانی
اهم وظایف واحد بایگانی
1-حفظ و نگهداری نامه ها , اوراق, اسنادو مدارک و پرونده های محرمانه مطابق با اصول بایگانی و تهیه فهرست مربوطه بر اساس روش تعیین شده
2-پیوست کردن پرونده ها یا سوابق مربوط به نا مه ها طبق دستور
3-تحویل پرونده های مختومه به بایگانی راکد با اجازه مقام ما فوق
4-صورت برداری –طبقه بندی –کدگذاری و بایگانی پرونده ها طبق دستورالمعل های مربوطه و احتیاجات سازمان متبوع
درحال حاضر مسئولیت واحد بایگانی شبکه با خانم سحر رحمانی می باشد .

پست الکترونیک:thc.edarimali.baygani@qums.ac.ir


خدمات اداری
اهم وظایف واحد خدمات
1-نظارت بر انجام امور مربوط به انتظامات
2-تعیین محل کار خدمتگزاران و تعیین ساعات کشیک نگهبانان
3-نظارت بر انجام خدمات عمومی ساختمانها از قبیل تامین رو شنایی , سوخت و تلفن و غیره
مسئولیت این واحد بر عهده آقای مهندس شهرام رحمانی می باشد.

 


نگهبانی
اهم وظایف پرسنل نگهبان
1-حفظ و حراست تمام یا قسمتی از ساختمان , ابنیه – محوطه و نظایر آن طبق دستور صادره
2-کنترل ورود خروج افراد , وسایط نقلیه و حمل و نقل اموال , اثاثیه , تجهیزات اشیا ء و سایر کالا ها طبق دستورات صادره و احتمالا" ثبت آنها در دفاتر مربوط
3-پیش بینی لازم به منظور جلو گیری از بروز آتش سوزی , خرابی , دزدی و سایر حوادث و خرابیها ی غیر مترقبه در ساختمان یا اموال و یا سایر کالا ها و تجهیزات تحت کنترل
4-اطلاع فوری اتفاقات و حوادث ناگهانی نظیر آتش سوزی , دزدی , خرابی به مسئولان امر و در صورت صلاحدید به مامور ین انتظامی و انجام اقدامات احتیاطی اولیه
5- گزارش چگونگی انجام وظیفه و شرح کلیه پیشامدها در مدت نگهبانی
6- انجام سایر امور مشابه نظیر پاسخگویی به مکا لمات تلفنی , ارسال مراسلات طبق دستور مقام مافوق
در حال حاضر پرسنل نگهبانی افراد مشروحه زیر می باشند
1-      آقای عباس اسماعیلی    مسئول انتظامات
2-      آقای فخرالدین نوری
3-      آقای کوروش رحمانی


روابط عمومی
اهم وظایف
1-جمع آوری اطلاعات و آمار در زمینه مطالب منتشر شده در وسائل ارتباط جمعی دولتی و خصوصی و تهیه گزارش لازم
2- انجام امور مربوط به اجرای آئین نامه های مصوب در مورد هماهنگ کردن تبلیغات
3-تهیه نشریات تبلیغاتی ,  فنی,بولتن های داخلی
4-انجام امور مربوط به برگزاری جشن های محلی ,اجرای برنامه های رادیوئی و تلویزیونی و یا مصاحبه با مقامات مربوطه
5-اجرای کلیه امور مطبوعاتی و سمعی و بصری
6-برقراری تماس با ادارات و موسسات به منظور هماهنگی و تنظیم برنامه های انتشاراتی –امور مسافرتها – پذیرائیها- ملاقاتها – کنفرانسها – سیمینارها و نظایر آنها
7-تحقیق در افکار عمومی و ارزیابی نظرات مردم و استفاده از آن در تعیین خط مشی برنامه های انتشاراتی و اطلاعاتی سازمان متبوع
8-تهیه آمار و اطلاعات در ارتباط بامیهمانان و موعو ین
9-تهیه تقویم روزهای تشریفاتی در طول سال و انجام امور مربوطه
10-انجام سایر امور مشابه
در حال حاضر پرسنل شاغل در این واحد افراد مشروحه زیر می باشند
1-آقای جواد رحمانی مسئول روابط عمومی

پست الکترونیک:thc.edarimali.ravabet@qums.ac.ir


کارپردازی (تدارکات)
اهم وظائف
1-استعلام بهاء قبل از خرید اجناس و گزارش آن به مقام مافوق
2-دریافت درخواستهای خرید  که از سوی مقام مافوق ارجاع می گردد
3-تهیه و تنظیم صورت مجلسهای مربوط به ترخیص کالا و ارائه آن به اداره متبوع
4-نظارت به کلیه امور مربوط به کارپردازی و راهنما یی کارکنان تحت سرپرستی
در حاضر مسئولیت واحد تدارکات بر عهد ه آقای خیراله محمدی می باشد 


انبار ملزومات   
انبار دار
اهم وظایف
1-تطبیق کالا های خریداری و تحویل شده به انبار با نمو نه اصلی آنها
2-رسیدگی موجودی انبار و صورت برداری از کالاهای موجود در انبار در فواصل معین و مطلع ساختن کار پرداز جهت تجدید وسفارش
3-ثبت کالا های تحویلی و دریافتی در کارتهای انبار و نظارت در ورود خروج لوازم و اجناس و کالا ها و هم چنین امضاء کلیه اسناد مربوطه
در حال حاضر مسئولیت انبار ملزومات بر عهده آقای جمشید رحمنی می باشد


دفتر فنی
اهم وظایف و مسئولیت ها
1-تهیه وترسیم نقشه و برآورد اعتبارات عمرانی مورد نیاز
2-نظارت بر طرحهای عمرانی امانی وپیمانی –بازدید ابنیه دولتی تحت پوشش در خصوص انجام تعمیرات کنترل و تائید اسناد و هزینه انجام شده عمرانی و پیگیری هزینه نمودن اعتبارات عمرانی
3-پیگیری و تنظیم موافقت نامه ها ی عمرانی
4-بررسی وتائید و کنترل صورت وضعیت های طرحهای پیمانی و امانی
 
 درحال حاضر مسئولیت این واحد با آقای مهندس شهرام رحمانی می باشد

پست الکترونیک:thc.edarimali.fanni@qums.ac.ir


 تاسیسات
اهم وظایف و مسئولیت
1-انجام کلیه امور تاسیسات
2-بازدید از تاسیسات گرمایشی و سرمایشی بصورت مستمر و رفع نواقص احتمالی آن
3-پیش بینی و بر آورد احتیاجات واحد تاسیسات بصورت سالیانه
4-انجام سایر امور محوله
در حال حاضر آقای امین باقری و آقای زمانی در این واحد مشغول به کار می باشند


نقلیه

اهم وظایف واحد نقلیه
1-ثبت میزان سوخت وکارکرد اتومبیل ها در دفتر و تحویل به حسابداری وانجام امور مربوط به بیمه وسایط نقلیه
2-رسیدگی به تصادفات, تخلفات رانندگان و کلیه امور مربوط به تعمیرات – تهیه بنزین و شماره گذاری خود رو ها
3-کنترل حضور و غیاب رانندگان
4-نظارت در بر آورد هزینه تعمیر وسایط نقلیه و صدور دستورات لازم به منظور تعمیر آنها
5- نظارت و بررسی تقاضا های خرید وسایط نقلیه و لوازم یدکی آنها وتسلیم تقا ضا ها به اداره کارپردازی جهت خرید

اسامی رانندگان شاغل در این واحد به شرح زیر است:
آقای عباس مومنی       مسئول واحد نفلیه
آقای شعبان علی زینلی
آقای بختیار کاظم لو
آقای سید اسماعیل حسینی


عامل مدیر مالی
اهم وظایف و مسئولیت ها                                                                      
1-نظارت و مراقبت بر تنظیم حساب ماهانه و کنترل و ارسال آن با اسناد و مدارک مربوطه به مراجع ذیصلاح و هم چنین مراقبت در حسن اجرای آن
2-مراقبت در وصول در آمد ها برابر مقررات و پرداخت مخارج در حدود اعتبارات مصوب با رعایت کامل قوانین مربوطه
3-رفع نقص از اسناد و صورتحسابهای واخواهی شده
4-اداره امور واحد و ارائه راهنمایی های لازم به کارکنان تحت سرپرستی
5-انجام هماهنگی با مقامات مافوق جهت پیشبرد امور
6-هماهنگی و پیگیری دریافت وجه از استان
7-سایر امور محوله
در حال حاضر مسئو لیت این امور بر عهده خانم حامده جهانگیری می باشد
حسابدار
امور مالی
اهم وظایف امور مالی:
1-تهیه لیست حقوق و مزایای پرسنل تحت پوشش
2-تهیه اسناد هزینه
3-تهیه و تنظیم حسابها
4-نظارت بر حفظ اسناد و دفاتر مالی
5-تهیه لیست حقوق پزشک خانواده
6-پرداخت کارانه پس از پایش گسترش
7-رسیدگی به اسناد هزینه تدارکات
8-تحویل قبوض درمانی از استان و توزیع بین واحد های تحت پوشش
9-نظارت بر قبوض درمانی
در حال حاضر پرسنل امور مالی افراد مشروحه زیر می باشند
خانم حامده جهانگیری                       عامل مالی
آقای حمداله رحمانی                        حسابدار
خانم مریم اصغری                          حسابدار
خانم نازنین شقاقی مقدم                     حسابدار


 پست الکترونیک:thc.edarimali.mali@qums.ac.ir


 حسابدارامین اموال

اهم وظایف
1-انجام اقدامات لازم به منظور نصب علائم مخصوص و بر چسب های شماره دار بر روی هر یک از اموال و تنظیم صورت موجودی مانده اموال مصرفی در آخر هر سال و ارسال صورتحساب به مقامات و مسئولین ذیربط
2-صدور پروانه خروج برای اموال , تهیه صورت اموال زائد و اسقاط و ارسال آن به سازمان متبوع جهت کسب اجاره فروش و یا صدور دستور حذف , ممیز ی و رسیدگی به سیاهه اموال اسقاطی
3-نگاهداری حساب کلیه اموال منقول , مسروقه و یا از بین رفته طبق آئین نامه اموال دولتی و ثبت مشخصات آنها در دفاتر اموال
4-دریافت اموال جدید از استان و نظارت بر حفظ و حراست پرسنل از اموال و ملزومات  تحویلی و ارائه  گزارش به  مقا مات  ذیصلاح و ذیربط
5-انجام سایر امور محوله
در حال حاضر مسئولیت این واحد بر عهده خانم فریبا رحمانی حسابدار امین اموال می باشد

 


6.0.9.0
گروه دورانV6.0.9.0